donderdag 8 juli 2010

3-de ronde om de Rijwielpaleis Bilthoven zomeravondcompetitie

Vorige week woensdag 30 juni was het Soesterhoogt weer decor voor de zomeravondcompetitie van mountainbikeclub Midden Nederland. Er werd gestreden om de punten van de Rijwielpaleis Bilthoven cup. Waar vorige keer Rinus en Jasper van RWPB in Cycle Trend kleding rondreden, hadden ze nu hun normale kloffie aangetrokken. Geen gedistingeerd zwart witte kleding maar dat ordinaire zwart gele kledingsetje... (tsss....)

Het was weer een leuk wedstrijdje, enorm kort dus ik werd met mijn geweldige conditie (NOT!!!) al binnen 2 ronden op een ronde gezet... Boeiend maar niet heus, ik wilde wel eens zien of ik dit keer het uur kon volmaken, vorige keer eindigde het al na 4 rondjes omdat ik iemand naar het ziekenhuis moest brengen (en ik zelf al 2 x tegen een boom aan was gereden....).

Dit keer bleef ik keurig bijna overal op de fiets, ik gleed 1 x bij een te krap bochtje wel onderuit maar dat was zonder schade voor zowel fiets als ikzelf. De vriendin van Michel Wittens van RWPB stond foto's te nemen dus vandaar dat ik zowaar wat actiefoto's van mezelf vandaag ontving. Vandaar dat er dus ook nu pas een verslag op het blog komt.
Hier boven rijd ik voor Japie van RWPB. Zeg nou zelf, wat heeft het mooiere pakkie aan?

En hoe ging het met Rinus zul je je afvragen? Wel, Rinus, we zagen hem op de vorige blog driftig staan sleutelen vlak voor de start, dit keer stond Rinus druk te klussen na de finish! Hij was lek gereden in de laatste ronde en bleek vlak voor mij te zijn geklasseerd. Had hij iets eerder lekgereden had ik hem nog weten te verschalken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten