vrijdag 28 mei 2010

Pashokje release 2.0

Vandaag ook eindelijk de laatste hand gelegd aan de verlichting in & bij het pashokje. Voorheen moesten klanten op de tast achter het donkere gordijn kleren passen maar dat is vanaf heden verleden tijd! Het heeft even geduurd voor ik passende lampen vond in de verschillende bouwmarkten en verlichtingswinkels maar nu denk ik met deze set de juiste kleur & uitstraling gevonden te hebben. In het pashokje zelf heb ik een 3 spotter opgehangen die allen onderling richtbaar zijn. Daarnaast heb ik een dimmer en een aan/uit knop op de lamp aangesloten zodat de klant zelf nog zijn kleren in meer of mindere mate kan bijlichten! (Hoezo klantvriendelijk..., niet eerder gezien in een pashokje...).
Het pashokje nadert nu wel zijn voltooiing, er moet alleen nog een knaapje worden opgehangen, evenals een spiegel in het hokje zelf zodat klanten niet persé naar buiten moeten om e.e.a. te showen aan anderen. Die spiegel is er al weer maar de houten omlijsting dient nog te worden geschilderd in de kleur van de muur.
Dan heb ik ook nog lampen aan de buitenzijde van het pashokje opgehangen zodat iemand buiten het pashokje ook nog belicht kan worden. Het is tenslotte een beetje donker hoekje in de winkel en zodoende kan ik hier ook e.e.a. belichten. Ook hier geldt dat alle lampen richtbaar en dimbaar is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten