woensdag 5 mei 2010

5 mei: be-VRIJ-dingsdag...

5 mei: bevrijdingsdag. Een dag waarop je om de 5 jaar vrij bent. Laat nu juist vandaag die 1 x in de 5 jaar dag zijn! Niet dat ik dan niet op de zaak te vinden was en dus niet aan het werk was, nee hoor, gewoon open, nog een paar klanten in de zaak gehad. Maar voornamelijk heb ik een hoop kunnen doen en kunnen regelen.

Zo komt donderdag Letterkunst (de vorige huurder van de winkel) langs om een begin te maken met de beplating voor en achter aan de winkel. Maar ook komt morgen KPN langs om het lang verwachte Pin apparaat te installeren. Dat werd tijd!

Vandaag heb ik vooral wat nieuwe spullen in de winkel gehangen, ik kreeg van de week 2 grote dozen vol Ultima kleding binnen. E.e.a. hangt inmiddels in de winkel. Moest natuurlijk weer het nodige pas- en meetwerk verrichten eer ik alles naar wens in de winkel had hangen en staan. Daarnaast heb ik vandaag ook tapijt gelegd in de paskamer. Het zou niet misstaan in het eerste de beste bordeel want naast zeer rood ook zeer hoogpolig en zeer aangenaam aan de voeten! Er moeten alleen nog lampjes worden opgehangen in het pashok. Het reststuk van het tapijt heb ik gebruikt bij de herenschoenenafdeling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten