zondag 9 mei 2010

D-Day @ Giro d'Italia!

D-Day @ Cycle Trend Utrecht! Om even over negenen was ik op de zaak en ben ik gaan kijken waar ik de bogen vandaag neer zou gaan zetten. Ik wilde zo dicht mogelijk bij de finish een boog hebben maar dat bleek al snel geen haalbare kaart omdat de organisatie de Croeselaan aan het dichttimmeren was. Bouke en ik zijn toen gaan kijken voor alternatieve lokaties. Op het kruispunt bij de winkel hebben we vervolgens de eerste boog opgesteld. Met dank aan buurvrouw Frederieke waar we vanaf de 2-de verdieping stroom kunnen aftappen!
Bouke speelt voor apie om de kabels bovenlangs te voeren.
Frank Huisman, zo sterk joh, niet voor te stellen!
Geweldenaar!
Behalve krachtpatser is Frank ook een acrobaat.
Apie...
Eindresultaat
Boog aan de achterkant van de winkel.
Zicht vanaf de finish, dus pontificaal in beeld voor de TV.
De boog bij de achterkant van de winkel gezien vanaf het Jaarbeurs terrein.
De organisatie heeft er keurig hekken omheen gezet, hahaha!
Helemaal vet dit!
Lekker imposant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten