vrijdag 2 april 2010

Veel gedaan, alleen niet al te zichtbaar

Vandaag weer een hoop gedaan. Zo heb ik een begin gemaakt van alle dinsdag gekochte IKEA spullen in elkaar te zetten. Zo heb ik o.a. het hangmappen uitschuifsysteem gemonteerd, net als een 60cm brede schuiflade waar ik vakken in heb gemaakt voor pennen, nietapparaten etc. Ook een uitschuifbare vuilnisemmer zit in elkaar. Voor morgen staan er een aantal kastjes op het programma. Daarnaast ook nog wat schilderwerk gedaan. Het pashok heeft een 2-de laag gerold gekregen. Morgen werk ik nog even alle hoekjes en gaatjes bij voor de 2-de keer. Ook heb ik vandaag de afdichtingsplank voor de radiator in de triathlon/tijdritkamer bijgewerkt.
Afgelopen week had ik her en der gaten in de witte muren gevuld met muurvuller, gisteren had ik een begin gemaakt met de bijgewerkte plekken te witten. Vandaag heb ik de roller ter hand genomen en heb ik e.e.a. een keer goed overgeverfd. Er is nu nauwelijks meer te zien waar de gerepareerde plekken zaten!
Ook heb ik nu alle fietsstandaards van rubber slangen voorzien. Hopenlijk nemen Kaho & Frank zaterdag of maandag de overige benodigde dwarsliggers mee (die nu nog ontbreken...).
Zoals gezegd, morgen komen Frank & Kaho langs, zij nemen flink wat voorraad mee voor de winkel. Daarnaast komen Florian en nog wat mensen 2-de paasdag langs om de rest te brengen en de winkel verder op orde te brengen. Dinsdag 6 april gaan we dan eindelijk open! Helaas zal ik pas dinsdagmiddag in de winkel zijn om een ieder te begroeten of te helpen. Ik heb 's ochtends een begrafenis van de enige broer van mijn vader. Je begrijpt, dat gaat voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten