maandag 29 maart 2010

Weer een stap verder!

Afgelopen vrijdag, zaterdag & zondag waren Kaho en Florian aan het werk aan de Croeselaan. Zelf was ik op vrijdag nog op vakantie, ik deed met vaste tandempartner Natasja Nachbar een rondje Oost Nederland. 425km op de mountainbiketandem in 4 dagen. Andere foto's kun je hier vinden. Op die vrijdag arriveerde er een groot aantal Specialized mountainbikes & racefietsen. Ik heb ze alvast uit de dozen getrokken zodat ik op zaterdag al het karton en papier kon dumpen bij de gemeentewerf in Utrecht. De Specialized fietsen zullen dinsdag door parttimer, Single Speed MTB-er & oud Kok fietsen collega Rinus Spoor worden gemonteerd en afgesteld. Rinus komt mij voorlopig op de dinsdag ondersteunen. De vacature voor monteur blijft openstaan voor de rest van de week.

Daarnaast ben ik op zaterdag met Florian naar de Hornbach & de Praxis gegaan en wat grote platen en planken gehaald. Ook hadden we op zaterdag Marc Jon-Ming over de vloer. Met hem gaan we proberen de komende tijd op te starten. Hij zal in ieder geval de zaterdagen komen helpen in de verkoop. Met Rinus en Marc heeft Cycle Trend Utrecht in ieder geval een tweetal zeer ervaren medewerkers in huis gehaald. Beiden hebben hun sporen ruimschoots verdiend in respectievelijk werkplaats & winkel.

Op zondag had ik een duurloop op het programma staan, ik deed mee aan de Be More Ultra Tour. Dat is een 5 daags hardloopevenement waarbij de iniatiefnemers in 5 x 50km lopen. Ik zou de laatste 20km van het laatste checkpoint in Vinkeveen tot de finish in Hilversum meelopen. Om daar de komen had ik de auto bij het Nike HQ in Hilversum gezet en ben toen de tegenwind trotserend via een andere route naar Vinkeveen gelopen. Ik heb gisteren zodoende een flinke afstand gelopen, net geen marathon maar die 41,5km voelde wel zo aan! Een verslag valt binnenkort te lezen op mijn hardloopblog. Met stijve benen arriveerde ik zondag in de namiddag op de Croeselaan en heb toen met Florian doorgesproken wat ik de komende week allemaal nog moet regelen en moet doen. Een hoop, dat mag duidelijk zijn maar het resultaat wordt o zo mooi!


De Slatwalls hangen allemaal aan de ene kant van de winkel, aan de andere kant hangen andere wandpanelen. De slatwalls zullen in het paasweekend door de vulploeg worden volgehangen. Daarnaast staat de balie inmiddels op pootjes. Er ligt nu een tijdelijk werkblad op, het echte blad is in de maak bij Ikea. Dit tijdelijke blad verhuist dan naar de kasten in de werkplaats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten