donderdag 4 maart 2010

Cycle Trend Utrecht is een feit!

Hoe te beginnen als je ergens al een aantal maanden mee bezig bent?

Tsja, begin van het jaar besloot ik op zoek te gaan naar een andere baan in de fietsenbranche, ik werkte bij Kok fietsen in Utrecht en was op zoek naar een nieuwe uitdaging. Toen kreeg ik via via te horen dat Cycle Trend op zoek was naar mensen. Eens kijken op hun website en wat ik daar zag klopte precies voor wat ik voor ogen had. Na een belletje, een etentje, weer een belletje, wat mailverkeer en een dagje meelopen in Groningen waren we er al snel uit: ik mag Cycle Trend Utrecht opstarten en gaan leiden!

Aan de Croeselaan nr. 183 komt Cycle Trend Utrecht te zitten!

Per 1 april 2010 hopen we operationeel te zijn.

Op dit blog kun je de voortgang van de winkel zien. Ook zal hier ter zijner tijd informatie, nieuws, foto's etc. komen te staan.

Bram Verbout

Geen opmerkingen:

Een reactie posten