maandag 22 maart 2010

De zondag is een rustdag... NOT!!!

Ik woon in een dorp buiten Utrecht, daar wonen nogal wat mensen voor wie de zondagsrust heilig is. Zelf heb ik daar niet zoveel mee. Dus heb ik afgelopen zondag ook fijn het e.e.a. op de Croeselaan geklust. Daar waren ook Kaho en Frank aanwezig, zij waren 's ochtends vroeg naar Utrecht gekomen en hadden halverwege Groningen-Utrecht hun ontbijt bij een Mc Drive gedaan. Een hamburger voor ontbijt, ik moet er niet aan denken maar zij hadden er geen problemen mee.

Kaho heeft zondag de vloer voor 80% afgemaakt. Het laatste stuk zit hem in het plaatsen van het stuk naar de achterdeur toe. Ter plaatse van de werkplaats zal geen laminaat worden gelegd, daar komt een andere vloer.
Zelf heb ik de tijdrit/triathlonruimte een 2-de keer geschilderd. Dat wordt ook steeds strakker!

Frank heeft de bovenste rij "sledtwalls" geplaatst. Ook dit gaat er ongelooflijk gaaf uitzien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten